Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja

Spletna trgovina Juna&Ema (v nadaljevanju "spletna trgovina")

Spletna trgovina je v lasti podjetja Katja Žerovnik, s.p., DŠ: 31719317 (v nadaljevanju "ponudnik").

Prodaja in dostava blaga je možna samo na ozemlju Republike Slovenije. 

 

Varstvo potrošnikov

Spletna trgovina junainema.si deluje v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov.

Cene in ažurnost podatkov

Vse cene izdelkov v spletni trgovini označene v evrih (EUR). Cene na spletnih straneh trgovine veljajo v trenutku oddaje naročila in veljajo do dne objave novega cenika. Cene veljajo samo za nakup preko spletne trgovine in ne vključujejo stroška dostave.

Ker nismo zavezanec za DDV, cene ne vključujejo DDV in so torej fiksne.

 

Ponudnik se trudi čim bolje skrbeti za ažurnost in pravilnost podatkov, ki so navedeni na spletu. Kljub temu pa se lastnosti artiklov, dobavni rok in cena lahko spreminjajo, zato obstaja možnost, da ponudnik ne utegne še istega popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru se kupca obvesti o spremembah ter omogoči preklic ali zamenjavo naročenega artikla.

Naročanje

Naročanje poteka preko spleta 24 ur na dan, vse dni v letu. Potrošnik izbira in naroči izdelke, ki so mu na voljo v spletni trgovini.

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. V njem so navedeni izdelki in količine, ki jih je kupec izbral. Sprejeta naročila se obravnavajo kot nepreklicna in bodo izpeljana.

Zavrnitev naročila

Spletna trgovina si pridržuje pravico, da lahko zavrne naročilo, za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in podatki, s katerimi razpolaga ne more izvesti. V kolikor bi kupec že plačal po predračunu, mu v tem primeru vso kupnino vključno s stroški dostave nakažemo naslednji delovni dan.

Rezervacije

Rezervacije izdelkov omogočamo zgolj izjemoma, po predhodnem pisnem dogovoru. Omogočamo obvestilo, ko izdelek pride na zalogo, v kolikor imamo vaše osebne podatke za obveščanje.

 

Naša spletna stran omogoča 100% varen nakup (PayPal...), pravico do odstopa od nakupa, vračilo blaga... skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov.

 

INFORMACIJE O PRITOŽBENEM POSTOPKU V PODJETJU

V našem podjetju si prizadevamo za zadovoljstvo strank ter nenehno izboljševanje kakovosti poslovanja; vseeno pa se lahko zgodi, da je naše ravnanje drugačno od vaših pričakovanj. V kolikor se to zgodi in bi želeli oddati pritožbo, smo za vas pripravili možnosti.

- Stranke lahko pritožbe podate pisno na sedež podjetja Katja Žerovnik, s.p., Pri bajerju 33, 1234 Mengeš ali preko e-pošte info@junainema.si.
- Na vaše pritožbe bomo odgovorili v najkrajšem možnem času - najkasneje pa v roku 30 dni po prejemu pritožbe.
- O vaši pritožbi bo odločala direktorica podjetja, Katja Žerovnik.
- Za nerešljive spore je pristojno krajevno sodišče po sedežu podjetja Katja Žerovnik, s.p.

Pošiljanje in dostava

Izdelke, ki so na zalogi, običajno odpošljemo v roku 2 do 5 delovnih po prejetem naročilu in plačilu (če je le mogoče že najkasneje do konca naslednjega delovnega dne), v primeru izredne situacije ali bolezni, pa si pridržujemo pravico daljšega roka. V kolikor je rok za dostavo za vas bistvenega pomena ali se želite prepričati, če bo paket pravočasno pri vas, nam lahko pišete na info@junainema.si in potrudili se bomo za pravočasno dostavo ali se kako drugače uskladili z vami.

Za izdelke, ki jih nimamo na zalogi ali je potrebna njihova priprava, oziroma izdelava po naročilu, so roki temu primerno daljši in posebej označeni pri vsakem posameznem od izdelkov.

V času dopustov (šolskih počitnic) bomo o morebitnem daljšem roku dostave o tem obveščali na naši spletni strani, sicer pa vabljeni, da nas kontaktirate in se z veseljem uskladimo z vašimi željami.

Pakete dostavlja podjetje Pošta Slovenije, pridržujemo pa si pravico do spremembe dostavne službe.

Izjemoma in po vnaprejšnjem dogovoru so možni tudi osebni prevzemi v Mengšu (plačilo z gotovino ali vnaprej preko spleta) ali okolici Ljubljane ter ob upoštevanju aktualnih zdravstvenih predpisov.

Vračila in reklamacije

VRAČILO BLAGA IN PRAVICA DO ODSTOPA OD POGODBE

Pravico do vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.

Če vam izdelek ne ustreza ga lahko v skladu s pogoji vrnete.

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo (preko spleta...), ima potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe) pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga, podjetju Katji Žerovnik, s.p. (v nadaljevanju podjetje) sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. 

Rok začne teči en dan po prevzemu blaga. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga (poštnina...).

Kupec ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja podjetje. Povratna pošiljka vrnjenega blaga mora biti oddana v roku nadaljnjih 30 dni od sporočila. Enaki pogoji vračila veljajo tudi za osebna vračila v primeru osebnega prevzema.

POGOJI VRAČILA

Blago, ki je predmet vračila mora biti nerabljeno, nepoškodovano, čisto in vrnjeno v isti količini. Vrnjeno mora biti v originalni nepoškodovani in neodprti embalaži, z vsemi etiketami in oznakami ter priloženimi spremnimi dokumenti (npr. navodila za uporabo, certifikati, garancijski listi, ipd.). Če vrnjen izdelek tem pogojem ne ustreza, si podjetje pridržuje pravico do zavrnitve vračila. Podjetje ni dolžno sprejeti pošiljk z odkupnino, takšni paketi bodo zavrnjeni in vrnjeni pošiljatelju na njegove stroške.

Vidno prebranih in uporabljenih knjig ali drugih izdelkov ni mogoče vrniti v smislu uveljavljanja pravice do odstopa od pogodbe po teh določbah. 

POSTOPEK VRAČILA

1. SPOROČANJE O ODSTOPU OD POGODBE

O nameravanem vračilu izdelka (odstopu od pogodbe) mora kupec podjetje pravočasno (pred potekom 14-dnevnega roka) obvestiti in sicer tako, da o tem obvesti naše podjetje po elektronski pošti na naslov: info@junainema.si

2. NAČINI VRAČANJA BLAGA

Blago lahko vrnete:

- osebno po vnaprejšnjem dogovoru z našim podjetjem (za pošiljke, puščene na naslovu našega podjetja brez vnaprejšnjega dogovora,  ne odgovarjamo, temveč nosi odgovornost v celoti kupec sam)

- po pošti na naslov: Katja Žerovnik, s.p., Pri bajerju 33, 1234 Mengeš (za dokazilo o poslani nam pošiljki svetujemo kupcem poštno storitev "priporočeno" v primeru dokazovanja izgube pošiljke na poti)

3. POŠILJANJE BLAGA

Prosimo, da vrnjeno blago pred pošiljanjem ustrezno zaščitite in zapakirate v primerno transportno embalažo za pošiljanje, ustrezno primerljivo tisti, v kateri ste blago prejeli sami od našega podjetja. Paketu priložite tudi obrazec za vračilo, ki vam ga bomo poslali po elektronski pošti v odgovor na vaše sporočilo o odstopu od pogodbe. Vrnjeno blago mora ustrezati pogojem vračila.

4. VRAČILO KUPNINE

Če kupec odstopi od pogodbe, mu podjetje najpozneje v 21 dneh po prejemu izdelka vrne vsa prejeta plačila. Podjetje vrne prejeta plačila z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec. Če želi kupec vračilo na drugo plačilno sredstvo, mora to izrecno zahtevati in zapisati na priloženem obrazcu za vračilo vse za to potrebne podatke in želje.

5. MENJAVA IZDELKA

Če vam izdelek ne ustreza, ga lahko vrnete pod pogoji in na način kot so navedeni pri odstopu od pogodbe sklenjene na daljavo, nato pa za drug artikel opravite novo spletno naročilo.

Po predhodnem dogovoru je možno tudi sočasno vračilo izdelka in nato takojšni prevzem novo naročenega blaga (osebna zamenjava izdelka).

REKLAMACIJE

POŠKODOVANE POŠILJKE

Če ob prevzemu pošiljke opazite, da embalaža kaže znake odprtja ali je pošiljka in vsebina fizično poškodovana, nam to nemudoma sporočite. Škodo, ki je posledica transporta, moramo dostavni službi prijaviti najkasneje v roku 7 dni od prejetja paketa. Prosimo, da nam v takem primeru v roku 3 dni od prejema na: info@emainjuna.si posredujete:

- vašo kratko izjavo s pojasnili in opisom poškodovane pošiljke

- nazorne fotografije zunanje embalaže, poštne nalepke s podatki o pošiljatelju in prejemniku, fotografijo notranje embalaže in fotografije poškodovane vsebine paketa.

NEPOPOLNE POŠILJKE

Če ob prevzemu pošiljke opazite, da v pošiljki manjka vsebina ali prejeto blago ni enako naročenemu, nas o tem nemudoma obvestite na: info@junainema.si. Prosimo, da nam posredujete številko/oznako naročila na katerega se reklamacija nanaša in fotografije vsebine paketa, da bomo lahko primerjali težo oddanega paketa z naročilom.

NAPAKE NA KUPLJENEM BLAGU

Kupec lahko napake na kupljenem blagu uveljavlja iz naslova stvarne napake ali iz naslova garancije.

Stvarna napaka

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov lahko potrošnik iz naslova stvarne napake reklamacijo uveljavlja za vsak kupljeni izdelek. Potrošnik napako reklamira pri prodajalcu in to v roku dveh mesecev od odkritja stvarne napake in najkasneje v roku dveh let od nakupa. Pri uveljavljanju pravic iz tega naslova mora potrošnik trgovcu v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem. Če napaka ni sporna, mora trgovec najkasneje v roku 8 dni ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če pa o napaki obstaja spor, mora trgovec v roku 8 dni podati potrošniku pisen odgovor. Potrošnik lahko zahteva po lastni izbiri: odpravo napake, vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako, zamenjavo blaga ali vračilo plačanega zneska.

Napaka je stvarna: če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet; če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana; če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane; če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

O stvarni napaki nas obvestite v zakonskem roku tako, da nam vašo izjavo z opisom napake in ustreznimi fotografijami pošljete po elektronski pošti na elektronski naslov info@junainema.si.

Garancija

Kadar blago ali izdelek v garancijskem roku ne deluje brezhibno ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali oglaševalskem sporočilu, lahko kupec uveljavlja zahtevek iz naslova garancije. Garancijo lahko potrošnik uveljavlja za izdelke, za katere je obvezna garancija kot jo določa Pravilnik o blagu, za katerega se izda garancija za brezhibno delovanje (UL RS, št. 14/12). V garancijskem roku lahko potrošnik od garanta zahteva: brezplačno odpravo napake, če odprava napake ni možna v skupnem roku 45 dni, mora proizvajalec kupcu brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom. Če proizvajalec v navedenem roku ne popravi ali ne zamenja blaga z novim, lahko kupec razdre pogodbo ali zahteva znižanje kupnine. Za zamenjano blago ali za zamenjan bistveni del blaga z novim mora proizvajalec izdati nov garancijski list.

Kupec lahko v garancijskem roku in pod garancijskimi pogoji s pisno vlogo od dajalca garancije zahteva odpravo napak, pri tem pa mora predložiti tako izdelek, kot garancijski in servisni list. Prodajalec mora biti obveščen o napaki v navedenih rokih, v obvestilu mora potrošnik natančno opisati napako, prodajalec mora imeti priložnost, da stvar pregleda.  Kupec v primeru utemeljenega zahtevka z odpravo napak ali nadomestitvijo izdelka nima nobenih stroškov. Če pa prodajalec, proizvajalec ali pooblaščeni serviser ugotovi, da je do napake na izdelku prišlo zaradi nepravilnega ravnanja kupca (npr. nepravilna uporaba, mehanska poškodba, nedovoljen poseg v izdelek, ipd.), zaradi česar se izkaže, da je garancijski zahtevek neupravičen, bo izdelek z obrazloženim pisnim obvestilom o zavrnitvi zahtevka poslal nazaj na stroške kupca.

V zvezi z uveljavljanjem garancije nam lahko pišete (opis napake in fotografije) na info@junainema.si

Plačilne metode

Kreditne / Debetne kartice (spletni nakupi)
PAYPAL

Plačila z gotovino (osebni prevzem)

Račun prejme stranka po elektronski pošti ali skupaj z dostavljenim paketom, v primeru osebnega prevzema pa sočasno "v roke".